A Simple Key For ماگ حرارتی Unveiled

Wiki Article

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اما هنگامی که دمای داخل لیوان افزایش پیدا کند، جوهر بدنه آنها نیز تغییر پیدا کرده و رنگ و تصاویر مختلفی را پدیدار خواهند کرد. دلیل این امر این است که از مواد مخصوصی به نام مواد لوکو دای در تولید این ماگ ها استفاده شده است.

لیوان حرارتی سفارشی قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر داشته که می تواند یک هدیه ماندگار برای افرادی باشد که قصد کادو دادن به آنها را دارید. در زیر می توانید مشخصات سفارش و قیمت ماگ جادویی را آن را مشاهده نمایید.

ماگ سرامیکی افرا توس طرح « یلدا شب رسیدن به درک خوشبختی های کوچک است »

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

.. می باشد که از آنها می توان به عنوان یک وسیله تزئینی روی میز و یا داخل بوفه دکوری نیز استفاده کرد.

جنس ماگ حرارتی معمولا از سرامیک و استیل میباشد که هنگام خرید باید دقت داشته باشید که جنس مورد نظر از استحکام کافی برخوردار باشد و دارای ترک یا قطر بسیار نازک نباشد.

در حالت کلی سطح روی لیوان سفید می باشد از این رو محدودیتی برای طرح های دارای رنگ سفید ایجاد نمی گردد. شما می توانید هر طرح و عکسی را برای چاپ انتخاب نمایید و طی مراحل چاپ روی لیوان و آماده سازی با قیمت مناسب دریافت نمایید.

که برخی از آنها دارای زیره ی الکتریکی و برخی دارای سیم هستند که وسیله ای کاربردی برای مسافرت و  بیرون ازمنزل می باشد.

البته این ماگ ها معایبی نیز دارند که می توان به شیوه شست و شوی آنها اشاره کرد. از آنجایی که جوهر این نوع از ماگ ها متفاوت می باشد، نمی توان برای شستن آنها از اسکاج های زبر استفاده نمود.

انتخاب ماگ حرارتی مناسب می تواند به نظر ساده باشد، اما با توجه به تنوع طرح ها، جنس ها و کاربردهای مختلف، ممکن است کمی گیج کننده باشد.

معمولاً عکس های خاطره انگیز، نوشته های جذاب و یا تصاویر مناظر را روی این ماگ های حرارتی تعبیه می کنند. امکان سفارش ماگ عاشقانه حرارتی با عکس های دلخواه نیز وجود دارد.

ماگ حرارتی عاشقانه، همان ماگ جادویی میباشد که طرح‌های عاشقانه و نوشته‌های احساساتی خاصی را دارد. ماگ حرارتی عاشقانه میتواند هدیه مناسبی برای ابراز علاقه و دوست داشتن شما برای پارتنر، دوستان و خانواده‌تان باشد.

اول بریم سراغ این سوال که ماگ حرارتی چیست؟ و از چه چیزی ساخته شده است؟ ماگ حرارتی که به لیوان جادویی نیز معروف است یک نوع لیوان از جنس سرامیک می باشد که با روکش یا لعابی از جوهر اکسیده مخصوص این کار پوشیده شده است، ماگ سرامیکی یا ماگ حرارتی به گونه ای هستند که با تغییر درجه ??????? ????? دما و میزان حرارت رنگ شان تغییر میکند و یا طرح اصلی که زیر آن چاپ شده است با سرد یا گرم شدن آن ظاهر میشود.

Report this wiki page